تم الحل ساعدوني , طلب رابط تحميل Tomb Raider ps3

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من التعليقات.
انا حملت الملف اللي مرفوع هنا بتاع التعريب والدبلجة للعبة تومب رايدر نسخة BLES01780, بس انا مش عارف منين احمل النسخة , كل التورنت مبيحملوش لان مفيهوش اي سيدر حتي مش بيعمل CONNECT PEERS , فا لو سمحت ينفع حد يرفعهالي روابط مباشرة ؟ او يرفعلي نسخة ال BLES01834 اللي هي اصلا فيها ملفات العربي , لان دي النسخة العربية بس بردو مش لاقيلها روابط مباشرة وكله تورنت ومفهوش اي سرعة تحميل , فا والنبي ارجو الحل والمساعدة
+ هل نسخة من فريق Duplex هي BLES01780 اللي تركب عليها ملفات التعريب ؟ لاني لقيت موقع رافعها روابط مبشرة مجزئة بس مش باين النسخة بليس ولا بلاس , هو مكتوب انه لدوبليكس

Comments

ズمـارٍفَلُسًٌُُ★

ズمـارٍفَلُسًٌُُ★

Famous Gamer
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
انا حملت الملف اللي مرفوع هنا بتاع التعريب والدبلجة للعبة تومب رايدر نسخة BLES01780, بس انا مش عارف منين احمل النسخة , كل التورنت مبيحملوش لان مفيهوش اي سيدر حتي مش بيعمل CONNECT PEERS , فا لو سمحت ينفع حد يرفعهالي روابط مباشرة ؟ او يرفعلي نسخة ال BLES01834 اللي هي اصلا فيها ملفات العربي , لان دي النسخة العربية بس بردو مش لاقيلها روابط مباشرة وكله تورنت ومفهوش اي سرعة تحميل , فا والنبي ارجو الحل والمساعدة
+ هل نسخة من فريق Duplex هي BLES01780 اللي تركب عليها ملفات التعريب ؟ لاني لقيت موقع رافعها روابط مبشرة مجزئة بس مش باين النسخة بليس ولا بلاس , هو مكتوب انه لدوبليكس
النسخة العربية معدومة روابط على الانترنت

لذلك رفعت لك النسخة الاروبية

https://docs.google.com/uc?id=0B-qXBnMybK_xRXFUMlVxZ2FSYTg&export=download

Y

youssef_ismaels

New Gamer
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
طيب انا محمل التعريب القوائم والدبلجة اللي مرفوعين في الموقع هنا وحجمهم جيجا ونص يعني , احمل بقي ال bles01780 اللي انت مديهالي دي فرابط مباشر ال ي حجمها 4 جيجا ونص , واركب بقي ملفات التعريب والعب ؟ صح ؟ بس الرابط الل انت مديهولي حجمها 4 جيجا ونص مع انها فكل حتة 13 جيجا , ده معني ان انت شايلي اللغات كلها عشان تبقي حجمها صغير , وانا كده كده محمل ملفات التعريب اللي تناسب النسخة دي اصلا , صح ؟ ارحو الرد

Y

youssef_ismaels

New Gamer
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
اه تمام انتو حاذفين كل اللغات ما عدا الانجليزية , بجد بجد شكرا اوي انتو موقع مفيد جدا جدا , انا عاوز اعمل موضوع تاني للعبة تانية , عادي ولا كتر الموضيع وكده وخصوصا اني عضو جديد , هل كده ممكن تدوني بان او تلغو عضويتي

ズمـارٍفَلُسًٌُُ★

ズمـارٍفَلُسًٌُُ★

Famous Gamer
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
اه تمام انتو حاذفين كل اللغات ما عدا الانجليزية , بجد بجد شكرا اوي انتو موقع مفيد جدا جدا , انا عاوز اعمل موضوع تاني للعبة تانية , عادي ولا كتر الموضيع وكده وخصوصا اني عضو جديد , هل كده ممكن تدوني بان او تلغو عضويتي
عادي اطلب ماتشاء لدينا سيرفر rdp

فقط حدد طلب واكتب ريجون اللعبة

وزي مانت قلت ملفات اللغة محذوفة واذا ظهرت مشكلة في النسخة راسلني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من التعليقات.

آخر المراجعات