تم الحل اريد طريقة للعب اونلاين , "بلايستيشن معدل", ارجو الرد

• كاتب المشاركة youssef_ismaels
  • تاريخ البدء
  • التعليقات 5
  • المشاهدات 1K
  • الوسوم
    اونلاين
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من التعليقات.
روحت لمحل ودفعت 200 جنيه عشان الاونلاين ونزلي كام برنامج كده وبعد يومين بالظبط اخدت بان ! مفيش طريقة افك البان والعب اونلاين بأمان ؟

Comments

ズمـارٍفَلُسًٌُُ★

ズمـارٍفَلُسًٌُُ★

Famous Gamer
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
لو انك مركب الحماية وتسويها كما الشرح

اظمن لك بدون باند لمدة 6 اشهر على الاقل طبعا الجهاز وليس الحساب لانه الحساب يتبند باستمرار وتقدر تسوي واحد اخر بدون مشاكل

اما باند الكونسول ياتي على السريال

مثبــت: يعمل بكج الحماية من الباند psninja v4 مهم للحفاظ على الكونسول والـ id

يعمل بكج PSN Patch v2017 بنسخته الاخيرة

مثبــت: يعمل شرح تخطي الباند ودخول الاونلاين ps3

Y

youssef_ismaels

New Gamer
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
انا كنت مصور ال id لواحد قبل كده اعتقد سرقه واستخدمه بس بعدها بكام شهر انا عملت حوار الاونلاين ونزلي البرامج اللي انت ذكرتها دي وقالي شغلها واداني الطريقة وكده بس بردو اخدت بان واعتقد بان كونسول , يعني مش قادر اسوي حساب لل Psn خالص , بان لل psn ! بس المالتي مان بيفتح عادي والالعاب بتتلعب عادي , لو عاوزني اصورلك الصورة والرسالة بتاعت البان اوك وانت لو عندك حل تفكهولي ماشي وتقولي اعمل ايه بقي انت من الاول كده بس يضمنلي ان لو حتي اخدت بان اقدر افتح الالعاب من المالتي مان عادي زي منا اقدر دلوقتي

ズمـارٍفَلُسًٌُُ★

ズمـارٍفَلُسًٌُُ★

Famous Gamer
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
انا كنت مصور ال id لواحد قبل كده اعتقد سرقه واستخدمه بس بعدها بكام شهر انا عملت حوار الاونلاين ونزلي البرامج اللي انت ذكرتها دي وقالي شغلها واداني الطريقة وكده بس بردو اخدت بان واعتقد بان كونسول , يعني مش قادر اسوي حساب لل Psn خالص , بان لل psn ! بس المالتي مان بيفتح عادي والالعاب بتتلعب عادي , لو عاوزني اصورلك الصورة والرسالة بتاعت البان اوك وانت لو عندك حل تفكهولي ماشي وتقولي اعمل ايه بقي انت من الاول كده بس يضمنلي ان لو حتي اخدت بان اقدر افتح الالعاب من المالتي مان عادي زي منا اقدر دلوقتي
الباند يمنعك فقط من دخول الاونلاين فقط

وتقدر تفكه بالبرنامج اللي اعطيتك ولكن تحتاج سريال جديد اعطيتك شرح كيف تصنع واحد لنفسك

واذا مانفع

الحل الوحيد تشتري سريال جديد تباع في المحلات وعلى الانترنت تسحب من اجهزة ps3 خربانة

اذا اشتريت سريال جديد

لازم تسوي الحماية بعد اختيار اللعبة من الملتي مان وقبل تسجيل الدخول

Y

youssef_ismaels

New Gamer
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
طيب رابط الفيس طيب , لاني باعتلك ادد واسمك في الفيس : احمد خبراني , بس انا معرفش ده انت ولا لا , فا لو انت ياريت تقبل طلب الصداقة , واسف اني بزعجك من امبارح وكل شوية موضوع وتعليق

Y

youssef_ismaels

New Gamer
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
انا اسف , انا ازعجتك كتير من امبارح وكل شوية اظهرلك فموضوع وتعليق , فا انا عاوز رابط الفيسبوك بتاعك , انا لقيتك عالفيس باسم اخمد خبراني وبعلك طلب صداقة ومقبلتش , فا لو سمحت ممكن تقبل عشان عاوز اكلمك فموضوع

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من التعليقات.

آخر المراجعات