مشكلة جيم داتا

• كاتب المشاركة Ali@laila
  • تاريخ البدء
  • التعليقات 4
  • المشاهدات 1K
عندي لعبة بيس ٢٠١٨ عادية وآخرين بيس ٢٠١٨ وعليها باتش ٢٠٢٢ وقمت بمسح الجيم داتا الخاصة باللعبة اللي عليها باتش واصبحت اللعبة بيس ٢٠١٨ فقط من غير باتش زي اللعبة التانيه بالظبط عايز اعرف ايه اللي حصل والباتش كده خلاص اتمسح ولا ليه للعلم الجهاز مش معدل

Comments

كْرِيتُوسْ

كْرِيتُوسْ

مؤسس الموقع
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
صديقيّ لقد أخطأت بكونك قُمت بحذف "GAME DATA UTILITY" لأنّ الباتش يُدمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــج مـــــــــــــــــــــــــع "GAME DATA UTILITY" و هذا ما جعل اللِّعبة تختفيّ، أنت تقول بأنّ جهازك غير مهكّر كيف ذلك وضِّح ليّ كيف قمت بتتبيث الباتش؟؟؟.

Ali@laila

Ali@laila

New Gamer
معرفش انا وديت الجهاز لمركز وقالي مش هعدلك الجهاز هركبلك العاب من غير تعديل لان التعديل مش كويس وفعلا شال الالعاب اللي عليه وركب العاب جديدة وبعد ما حذفت الجيم داتا حصلت المشكلة وفعلا الجهاز مش معدل

كْرِيتُوسْ

كْرِيتُوسْ

مؤسس الموقع
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
كْرِيتُوسْ
لا تخف عزيزيّ التّهكير له عدّة إِمتيّازات يمكنك من تشغيل جميع الألعاب: PS1 و PS2 و PS3 و PSP، كذلك يمكنك اللّعب بشفرات الغِّش، كذلك يمكنك حماية الكونسول ID من الباند كذلك يمكنك اللّعب على الأونلاين و....

Ali@laila

Ali@laila

New Gamer
شكرا اخي الكريم علي النصيحة انا افهم كثيرا في بلايستيشن ٤ عكس البلايستيشن ٣ مش فاهم فيه حاجة بصراحة سؤال اخير انا استطيع تهكير بلايستيشن ٣ الخاص بي فهل اهكره علي اصدار ٤.٨٨ ثم أحدثه باليواس بي الي اصدار ٤.٨٩ واعدله وهل الالعاب اللي موجوده عليه سوف تعمل بعد التعديل ام لا ارجو الرد وبارك الله فيك

كْرِيتُوسْ

كْرِيتُوسْ

مؤسس الموقع
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
نعم صديقي يمكن تهكيره , لكن ما هو التحديث؟.

Ali@laila

Ali@laila

New Gamer
اقصد هل اهكره علي نظام ٤.٨٨ ولا أحدثه الي نظام ٤.٨٩ ثم اهكره وهل سوف افقد الالعاب الموجوده عليه بعد التهكير ولا سوف تعمل الالعاب

كْرِيتُوسْ

كْرِيتُوسْ

مؤسس الموقع
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
Ali@laila

Ali@laila

New Gamer
اسف لاني تعبتك معايا سوف اهكره باحدي الطريقتين لانه يقبل الدونجراد لان موديلة CECH 2103 B ولكن هل سافقد الالعاب الموجودة بعد التهكير علشان اعمل حسابي واحمل لعبتين ولا حاجه علشان اركبهم بعد التهكير لان النت ضعيف جدا

عرض التعليقات السابقة ...…
Ali@laila

Ali@laila

New Gamer
@محمد المغربي Maroci
هو ازاي تتنسخ الالعاب من جهاز غير معدل الي هارد خارجي هل توجد طريقة لذلك

كْرِيتُوسْ

كْرِيتُوسْ

مؤسس الموقع
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
كْرِيتُوسْ
@Ali@laila صديقي، للآسف أنت لا تعلم كيف تقوم بتهكير جهازك توجّه إلى التِّقنيّ.

آخر المراجعات